شناسه خبر:79818
1402/12/5 12:14:18

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه تمامی کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان صلاحیت حضور در انتخابات را دارند،گفت: مردم باید با بررسی کارنامه و برنامه‌ نامزدها، افراد اصلح را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار کرد: دشمنان انقلاب که از 45 سال قبل بساط غارت و چپاول گری آن‌ها از این کشور برداشته شد و منافع آمریکا، انگلیس و اسراییل و استکبار به خطر افتاد، هم اکنون منتظر نقطه ضعف از ما هستند.

وی بیان کرد: یازدهم اسفندماه جاری حماسه بزرگ و جشن باشکوه ملت عزیزمان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است و باید با این حضور گسترده امید دشمنان را به یاس تبدیل کنیم.

حجت الاسلام فاضلیان اضافه کرد: دشمن با سیاه نمایی و برجسته کردن نقاط ضعف و اشکالاتی که داریم بر طبل عدم حضور مردم در انتخابات می‌کوبد اما این بار نیز با حضور حماسی ملت توطئه دشمنان نقش برآب می‌شود.

وی اظهار کرد: عدم حضور در پای صندوق‌های رای چراغ سبز به دشمنان انقلاب است که خواستار عدم مشارکت مردم پای صندوق‌های رای هستند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: انتخابات یازدهم اسفند بزرگترین جشن ملی و مهم‌ترین رخداد سیاسی است و مردم این جشن را باشکوه هرچه تمام تر ررگزار خواهند کرد.

وی حضور در پای صندوق‌های رای را برگرفته از بلوغ سیاسی و مشارکت مردم دانست و گفت: در انتخابات حکومت مردم بر مردم و دموکراسی به معنای واقعی اجرا می‌شود در حالی‌ که در خیلی از کشورهای جهان انتخاباتی وجود ندارد و برخی نیز ساختگی و فرمایشی برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام فاضلیان انتخابات را سرعت سیر در مسیر پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم منجر به امید می‌شود و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف را رقم می‌زند.

وی افزود: سلامت و امنیت در رقابت کاندیداها بسیار حایز اهمیت است و حضور باشکوه مردم بارقه‌های امید را در قلب مظلومان مقتدر جهان ایجاد می‌کند و می‌دانند که پشتوانه قوی جبهه مقاومت دارد که آن مردم ایران هستند و برنده این انتخابات ملت هستند.

شناسه خبر 79818