شناسه خبر:79887
1402/12/7 11:42:28

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نیازمند نماینده‌ای هستیم که گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را بشناسد و توانایی حل آن‌ها را داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در جمع برخی از فعالان سیاسی استان همدان بیان کرد: در فضای انتخاباتی نسبت به رعایت تقوا مراقبت شود.

وی با اشاره به اینکه در این عرصه هرکس برنامه‌های خودش را مطرح کند و از تهمت‌ها و تخریب‌ها دوری شود، افزود: همه کاندیداهای فعلی مجلس شورای اسلامی مورد تأیید شورای نگهبان و قابل احترام هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با بیان اینکه صندلی‌های مسئولان امانت شهدا است، اظهار کرد: مسئولیت‌ها روزی به پایان می‌رسد، اما مهم آن است که انسان برای خدا و خدمت به مردم کار کند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند نماینده‌ای هستیم که گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را بشناسد و توانایی حل آن‌ها را داشته باشد، گفت: در انتخابات به‌جای سیاسی رأی دادن، نیازمند تخصصی فکر کردن و رأی دادن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: نماینده مجلس باید بتواند ساختارها و قوانینی که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده را اصلاح و برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه احزاب افراد متخصص را شناسایی و معرفی کنند که البته این به معنای نفی تعهد نیست، افزود: خبرگان رهبری از مجامع مهم و دارای توانایی و ظرفیت بالایی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی اضافه کرد: در عرصه خبرگان رهبری ائتلافی وجود ندارد و بنرهای مشترک در سطح شهر توسط نهادهایی که اسامی را مطرح کردند، به‌صورت مستقل نصب شده و نه به‌وسیله ستادها.

 

شناسه خبر 79887