شناسه خبر:80026
1402/12/10 11:35:43

فرماندار تویسرکان گفت: حدود سه هزار عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات یازدهم اسفندماه در سطح این شهرستان فعالیت می‌کنند.

حسین افشاری روز چهارشنبه در نشست آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار، ناظرین مسئول هیئت نظارت و کاربران رایانه اظهار کرد: این تعداد نیروی انسانی تعیین‌شده در 104 شعبه گرفتن رأی فعالیت خواهند داشت.

وی بیان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان فراهم شده و تمامی شعبه‌های تعیین‌شده نیز به‌صورت مستمر رصد می‌شوند.

افشاری با اشاره به اینکه هدف اصلی ما برگزاری انتخابات سالم و پُرشور است، تأکید کرد: یازدهم اسفندماه به‌طور قطع حضور حماسی مردم شهرستان را در پای صندوق‌های رأی شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تعامل بسیار سازنده‌ای بین اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت و بازرسی در سطح کشور، استان و بیش از همه در شهرستان وجود دارد، افزود: نمایندگان فرماندار مواجهه با هرگونه موردی را سعی کنند با صمیمیت رفع کنند و درصورت ابهام موضوع را به هیئت نظارت و بازرسی و اجرایی اطلاع دهند تا مشکل رفع شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچکس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند»، گفت: هدف اصلی ما برگزاری انتخابات سالم و پُرشور است.

 

شناسه خبر 80026