شناسه خبر:80064
1402/12/12 11:57:19

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه از آمادگی استان برای برگزاری باشکوه انتخابات و استقبال مردم در ساعات نخست رأی‌گیری خبر داد.

محمد طیب صحرایی در آغاز مراسم برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای آغاز فرایند انتخاباتی جنب و جوش قابل توجهی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی تجربه شده است.

وی با اشاره به اینکه در تمامی مراحل انتخابات آمادگی کامل وجود داشته و دارد عنوان کرد: تمام مراحل انتخابات گام به گام و با موفقیت طی شده و امروز همه چیز برای حضور اثر گذار و مفید مردم پای صندوق‌های رأی فراهم است.

صحرایی با بیان اینکه 32 هزار نفر در سراسر استان به عنوان مجری در انتخابات فعالیت دارند گفت: در تمام نقاط استان کرمانشاه شرایط برای برپایی شعبه و صندوق رأی فراهم شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز در واقع روز مردم است افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری میزان رأی ملت است و در کار خیر باید پیشی گرفت و تلاش کرد.

صحرایی عنوان کرد: از همشهریان دعوت می‌شود همچون حماسه 22 بهمن همراه با خانواده پای صندوق رأی حاضر شوند.

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: امروز به نوعی یوم‌الله است؛ روزی که به واسطه حضور مردم سبب ناامیدی دشمنان از این آب و خاک می‌شود.

وی افزود: در روز انتخابات همه دشمنان از این سرزمین ناامید می‌شوند و چشم طمع و دست تجاوز آن‌ها از این سرزمین کوتاه می‌شود.

شعبانی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای حضور پر‌شور مردم گفت: براساس نظر‌سنجی‌های انجام شده مردم استقبال خوبی داشته و در ساعت اولیه این انتخابات به ویژه 10 دقیقه نخست امروز 4000 نفر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند که می‌توان شاهد حضور پرشور مردم در طول روز باشیم.

وی افزود: امید است هر آنچه که امروز رقم می‌خورد به واسطه خون پاک 25 هزار شهید در این استان مایه خیر و برکت برای مردم باشند.

شناسه خبر 80064