شناسه خبر:80099
1402/12/13 08:58:35

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه از اهدای بسته‌های جشن تکلیف به 400 دختر کرمانشاهی تحت پوشش کمیته امداد از سوی خادمیاران رضوی خبر داد.

راضیه عظیمی از طرح «دختر ماه» به عنوان یکی از طرح‌های در دست اجرا از سوی خادمیاران رضوی برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده یاد کرد و افزود: در قالب این طرح بسته‌های جشن تکلیف به 400 دختر تازه متکلف شده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که از سوی مجموعه کمیته امداد به کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده رضوی معرفی شده بودند، اهدا شد.

دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده در استان کرمانشاه اضافه کرد: بسته‌های فرهنگی و آموزشی تدارک دیده شده برای اجرای این طرح پس از شناسایی دختران تازه مکلف شده طی یک مراسم معنوی از طریق کانون‌های محله ای سراسر استان و با حضور خادمیاران رضوی به آنها اهدا شد.

عظیمی گفت: هرکدام از بسته‌های جشن تکلیف اهدایی به دختران شامل یک سجاده سایز بزرگ و کوچک، چادر نماز سایز سن 9 سال، یک جلد کتاب «دختر ماه»، یک عدد مهر نماز و تسبیح، هدایای فرهنگی و یک بسته متبرک حرم مطهر رضوی بوده که ارزش ریالی هر بسته معادل چهار میلیون ریال است.

عظیمی ادامه داد: ارتباط صمیمانه با مددجویان تحت پوشش این طرح، در راستای اصلاح قرائت نماز، ارائه احکام، تشویق به حضور در پویش‌های مجازی و… از دیگر برکات این طرح است.

عظیمی اضافه کرد: تمامی دختران این طرح از خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف مشاوره تحصیلی، خانوادگی و... بهره‌مند خواهند شد.

شناسه خبر 80099