شناسه خبر:80231
1402/12/15 12:10:39

سپهرغرب، گروه خبر: شهید نبی‌اله قاسمی‌نعیم در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهرانم! زینب‌وار زندگی کنید که سیاهی چادرتان کوبنده‌تر از خون سرخ من است.

«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

تبرک لحظاتمان با شهید نبی‌اله قاسمی‌نعیم:

برادران و خواهران همیشه به راه حق ادامه داده و مبادا از راهی که انتخاب کرده‌اید و می‌روید روی برگردانید و منحرف شوید. مبادا دشمنان؛ این شیطان‌صفتان در قالبتان فرو روند و شما را از راه نیک بازدارند، مبادا به انقلاب و خون شهدای عزیزمان ضربه بزنید.

دوستان! اگر تا به حال اشتباه کردید، برگردید، خداوند توبه‌کنندگان را می‌بخشد. برگردید به دامن پُرمهر اسلام و این انقلاب را با پیروزی کامل و به دست صاحب اصلی‌اش برسانید.

امت حزب‌الله نماز جمعه و جماعت از یادتان نرود؛ خواهرانم! زینب‌وار زندگی کنید که سیاهی چادرتان کوبنده‌تر از خون سرخ من است. جوانان عزیز استغفار و دعا را از یاد نبرید و قرآن زیاد بخوانید. ای دوستان از سر چهارراه‌ها و کوچه و خیابان‌ها بیهوده ایستادن بپرهیزید چون مایه سبکی خودتان است و از کارها و شوخی‌هاى بیش از حد دورى کنید. از شما می‌خواهم که مسائل اسلام را خوب رعایت کنید و فرزندان خوبى تحویل اسلام بدهید و فرزندانتان را به سوى قرآن سوق دهید.

شناسه خبر 80231