شناسه خبر:80280
1402/12/16 11:11:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: سال جاری در حدود هزار میلیارد تومان به‌صورت خدمات بلاعوض به نیازمندان استان پرداخت و هزینه شده است.

رضا طوسی ضمن تبریک 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد که بعد از 22 روز به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد، عنوان کرد: همچنین این روز به‌عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

وی افزود: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خدماتی به ارزش دو هزار میلیارد تومان در زمینه مسکن، اشتغال و توانمندسازی، بهداشت و درمان و خدمات فرهنگی به مددجویان و نیازمندان ارائه کرده است.

وی گفت: امسال در حدود هزار میلیارد تومان به صورت خدمات بلاعوض به نیازمندان استان پرداخت و هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: همچنین امسال حدود هفت هزار شغل در سطح استان با هماهنگی کارگروه اشتغال و همکاری بانک‌های عامل با پرداخت 800 میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

طوسی ضمن تقدیر و تشکر از مردم نوع‌دوست استان، عنوان کرد: در جهت کمک به بخشی از نیازهای مددجویان بیش از 200 میلیارد تومان از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و هزینه شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله در جهت ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و تامین نیازهای مددجویان برگزار می‌شود جشن نیکوکاری است که امسال نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو این جشن با هدف تأمین مایحتاج نیازمندان در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: امید است امسال هم مانند سال‌های گذشته نیکوکاران با مشارکت در این جشن نسبت به کمک برای تأمین نیازهای اساسی این خانواده‌ها کمک کنند.

 

شناسه خبر 80280