شناسه خبر:80354
1402/12/17 12:23:36

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در خصوص طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گفت: ما در مقابله با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان آرامش جامعه با هیچ شخصی مماشات نمی‌کنیم چراکه امنیت جامعه خط قرمز ما است.

عبدالوهاب بخشنده روز چهارشنبه در گفت‌و‌گویی در خصوص طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار کرد: ما در مقابله با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان آرامش جامعه با هیچ شخصی مماشات نمی‌کنیم چراکه امنیت جامعه خط قرمز ما است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته مردم ایلام در بسیاری از برهه‌های تاریخی روحیه امنیت‌طلبی خود را اثبات کرده‌اند، افزود: این مردم حقشان است از آسایش و آرامش عمومی برخوردار شوند. اجازه نمی‌دهیم چند نفر اراذل و اوباش و سودجو به خاطر مطامع شخصی خود شهروندان، بازاریان و کسبه را که بسیار شرافتمند هستند، به دردسر بیندازند و مشکلاتی برای آنها ایجاد کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام بیان کرد: برخورد با اراذل و اوباش را رویکرد اصلی خود می‌داند و کسانی که با اخلال در نظم و امنیت جامعه در سطح شهر حضور دارند را از جامعه حذف می‌کنیم، ایلام استانی گردشگرپذیر است و ما با رویکرد ایجاد امنیت مردم و مسافران، برنامه‌های خود را عملیاتی می‌کنیم.

بخشنده تأکید کرد: ما با قاطع‌ترین نوع، با اراذل و اوباش برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم نظم و امنیت عمومی را در جامعه به هم بریزند.

 

شناسه خبر 80354