شناسه خبر:80676
1402/12/26 10:59:31
فرماندار همدان خبر داد:

بازشماری صندوق‌های رأی در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان با بیان اینکه صندوق‌های رأی در همدان بازشماری شد، گفت: نتیجه انتخابات تغییری به دنبال نداشت.

مسلم مخفی گفت: در روز چهارشنبه 23 اسفندماه با مجوز شورای نگهبان جلسه بازشماری آرای حوزه انتخابیه همدان و فامنین با حضور اعضای هیئت اجرایی، هیئت نظارت حوزه انتخابیه، بازرسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و نمایندگان سه نامزد که بیشترین میزان رأی را در حوزه انتخابیه کسب کرده‌اند، به جهت اعتراض یکی از داوطلبین انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان همدان برگزار شد.

وی افزود: براساس بازشماری صورت‌گرفته در 19 صندوق رأی (طبق درخواست آقای احمدحسین فلاحی) تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه همدان و فامنین حاصل نشد.

مخفی ادامه داد: پس از بازشماری صندوق‌های مورد نظر، درمجموع تعداد پنج رأی به آرای آقای حمیدرضا حاجی‌بابایی، 58 رأی به آرای آقای عباس صوفی و 16 رأی به آرای آقای احمدحسین فلاحی اضافه شد.

وی تصریح کرد: از ابتدا به سلامت انتخابات اطمینان داشتیم، این انتخابات برخلاف خواست دشمنان انقلاب اسلامی، به‌خوبی برگزار شد؛ بنابراین اتهامات بی‌اساس به عوامل اجرایی و نظارت، غیر منصفانه است.

مخفی گفت: آنچه موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد، التزام به قانون و وحدت و هم‌افزایی است و تفرقه هیچ عایدی برای مردم نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات این دوره حرف اول و آخر را قانون می‌زد و ما نیز تأکید بر اجرای قانون داشتیم، افزود: حق‌الناس بودن رأی مردم ملاک عمل ما بوده است و در این انتخابات تلاش شد زمینه برای مشارکت مردم فراهم شود.

شناسه خبر 80676