شناسه خبر:80896
1403/1/15 16:01:49

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرصت چند ماهه تا برگزاری آیین معنوی اربعین حسینی و قرار گیری استان در مسیر این سفر پر خیر و برکت از جمعیت هلال احمر خواست برای سهولت در تردد و کمک به زائرین در کنار برنامه‌های متعدد استان باشد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

«محمدطیب صحرایی» در نشست شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای کاهش تلفات جاده‌ای در نوروز امسال افزود: همه دستگاه‌ها از جمله هلال احمر در این زمینه تلاش خوبی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به جذابیت‌ها و مزیت‌های استان کرمانشاه با سفرهای تابستانی و گردشگران به استان کرمانشاه روبرو هستیم که این سفرها یک موقعیت بسیار خوب برای خدمتگزاری را فراهم می‌کند و همه این برنامه‌ها نیازمند کمک و مساعدت تمام دستگاه‌ها از جمله هلال احمر است.

استاندار کرمانشاه به موقعیت کوهستانی ویژه استان اشاره کرد و از جمعیت هلال احمر خواست که زمینه تبدیل شدن استان به یک مرجع در مواجهه با حوادث کوهستانی را تسهیل کند.

وی تصریح کرد: مجموعه سراب ها، تالاب‌ها، رودخانه‌ها و سایر جاذبه‌ها در استان وجود دارد که تمام اینها نیازمند همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر برای استفاده بهتر مردم از این مجموعه هاست.

صحرایی نقش هلال احمر در کمک رسانی به زلزله‌های رخ داده در کشور و همچنین زلزله کشور ترکیه را مهم و اثرگذار عنوان کرد و گفت: تمام این اقدامات در ابعاد داخلی و خارجی مورد توجه و قدرشناسی قرار گرفته است.

استاندار کرمانشاه در ادامه از آماده بودن برنامه افتتاح پنج پروژه مهم هلال احمر استان خبر داد و از رییس جمعیت هلال احمر کشور برای حضور در این برنامه‌ها دعوت کرد.

رژِیم صهیونیستی به نوعی مرزهای جنایت را در تاریخ بشریت تغییر داده است

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در تهاجم به کنسولگری ایران در کشور سوریه گفت: 2 شب پیش ما شاهد جنایت رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه بودیم که این رژیم جعلی به نوعی مرزهای جنایت را در تاریخ بشریت تغییر داده و از کودک کشی و حمله به بیمارستان‌ها و مجموعه‌های خدماتی و درمانی و حمله به مراکز امن بین‌المللی مانند سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌ها نیز دریغ نکرده است که امیدواریم بزودی شاهد و شریک پیروزی مردم غزه و نابودی رژِیم کودک کش صهیونیستی باشیم.

 
 

شناسه خبر 80896