شناسه خبر:81080
1403/1/19 18:43:14

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهروندان همدانی در راستای حفظ محیط‌زیست و نیز سهولت در بازیافت زباله نسبت به نصب نرم‌افزار بهروب اقدام کنند.

مرتضی رضایی روز یکشنبه اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در اقدامی جدید سامانه خرید پسماند قابل بازیافت از درب منزل یا محل کار را به‌منظور رفاه حال شهروندان همدانی و کمک به حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان همدانی می‌توانند با دانلود و نصب نرم‌افزار بهروب، نسبت به تفکیک زباله‌های خشک از تر و تحویل زباله‌های خشک قابل بازیافت خود شامل انواع پسماندهای کاغذی، پلاستیکی، فلزی و الکترونیکی به مأموران جمع‌آوری بهروب در هر مکان اعم از منزل یا محل کار، اقدام کنند.

رضایی با اشاره به اینکه این طرح به‌زودی در همدان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند علاوه‌بر دریافت وجه نقد از طریق کارت اعتباری خود از سایر مزایای این نرم‌افزار به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز و با انتخاب بازه زمانی دلخواه و وارد کردن اطلاعات لازم از امکانات اپلیکیشن بهروب بهره‌مند شوند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان افزود: شهروندان همدانی می‌توانند با ورود به لینک wm. hamedan.ir این اپلیکیشن را نصب کنند و به‌زودی از مزایای آن بهره‌مند شوند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81080