شناسه خبر:81270
1403/1/26 12:46:24

سرپرست آبفای ایلام گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است و مجوز مدول توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب مهران با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

محمد محمدی سرپرست آبفای ایلام، صبح یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در دیدار با فرماندار مهران، گزارشی از وضعیت آب این شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا و همچنین تامین آب بلند مدت شهر مهران از محل سامانه گرمسیری ارائه کرد.

وی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرآیندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می شود اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد. 

سرپرست آبفای استان تصریح کرد: مجوز مدول توسعه تصفیه خانه فاضلاب مهران با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است. با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محمدی در ادامه خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به‌موقع اعتبارات شد و تاکید کرد: اتمام و تسریع پروژهای آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است. 

 شفیعی فرماندار شهرستان مهران نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب محمدی به‌عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان و قدردانی از زحمات پرسنل آب و فاضلاب، آمادگی خود را برای همکاری و پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب اعلام کرد. 

شفیعی ادامه داد: مجموعه فرمانداری برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم شهرستان، همواره پشتیبان و همراه آبفای استان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بهتر به مردم ارائه کنند.

شناسه خبر 81270