شناسه خبر:81276
1403/1/26 13:01:33

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: معاینات پزشکی ۶۸۳ نفر از حجاج کردستانی توسط هلال احمر استان انجام شد.

پیام جلالی با اشاره به اینکه معاینات پزشکی حجاج و سنجش توانایی جسمی آنها توسط هلال احمر انجام می‌شود، اظهار کرد: برای یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از حجاج استان معاینات پزشکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز اجرای این طرح در نوروز امسال تاکنون معاینات ۶۸۳ نفر از حجاج انجام شده است، افزود: این اقدام براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کردستان در ایام نوروز امسال اقدامات گسترده‌ای در خدمت‌رسانی به مردم انجام داد، بیان کرد: نوروز امسال سه هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کردستان کردستان بهره‌مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطر نشان کرد: هلال احمر کردستان در ایام نوروز در چهار بخش خدمات خود را به مخاطبان ارائه داده که این بخش‌ها شامل داروخانه، معاینات پزشکی و مرکز توانبخشی بوده است.

وی یادآور شد: مرکز توانبخشی هلال احمر کردستان در شهرهای سقز و سنندج فعال است که در طول ایام نوروز پاسخگوی مراجعان بوده و به ۳۶۴ نفر خدمت ارائه کرده است.

جلالی اضافه کرد: در داروخانه هلال احمر استان نیز اقلام دارویی در اختیار مراجعان قرار گرفته و در این راستا ۲ هزار و ۳۲۲ نسخه دارویی از سوی مراجعان داشته‌ایم.

شناسه خبر 81276