شناسه خبر:81301
1403/1/26 15:16:37

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲ شبکه توزیع مواد مخدر در استان با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر شناسایی، منهدم و ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در جریان عملیات پلیس از آنها کشف شد.

سردار "مهدی حاجیان" با تشریح ابعاد این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود عوامل قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شدند و آنها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی های لازم اقدام کردند.

سردار حاجیان اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای توقیفی، حدود ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف، ۶ نفر از اعضای هر ۲ شبکه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است که این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که بیش از ۱۱۵ کیلوگرم بوده ۱۲۱ درصد رشد نشان می دهد.

 

وی همچنین با اشاره به انهدام ۱۰ باند توزیع مواد و پلمب ۳۷ واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آنها استفاده می شد، گفت: ۱۲۶ خرده فروش نیز در همین زمینه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده‌اند.

سردار حاجیان با بیا اینکه طی این مدت ۵۳۵ معتاد نیز از سطح شهرها و روستاهای استان جمع آوری شده اند گفت: پلیس این آمادگی را دارد در صورت فراهم کردن زیرساخت ها توسط نهادهای مسئول طی ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری همه معتادان متجاهر اقدام کند.

شناسه خبر 81301