شناسه خبر:81314
1403/1/26 17:02:18

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی دو زندانی با کمک یک زوج در همدان خبر داد و گفت: درحال حاضر 273 زندانی جرایم غیر عمد در زندان به‌سر می‌برند که هفت نفر از آن‌ها خانم هستند.

یدالله روحانی‌منش با بیان اینکه با اقدام نیک زن و مردی در همدان دو زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند، اظهار کرد: آقایی به ستاد دیه همدان مراجعه کرد و زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد و دو روز بعد به همراه همسرش آمد و او نیز باعث آزادی یک زندانی شد.

وی بیان کرد: این آقا با صحبت‌هایی که بعد از آزادی یک زندانی برای همسرش داشت و از شرایط آن‌ها گفت، همسرشان را هم تحت تأثیر قرار داد و ایشان تصمیم گرفتند زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد را فراهم کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه این زوج نزدیک به 110 میلیون تومان کمک کردند تا دو زندانی جرایم غیر عمد آزاد شوند، عنوان کرد: درحال حاضر 273 زندانی جرایم غیر عمد در زندان همدان به‌سر می‌برند که هفت نفر از آن‌ها خانم هستند.

روحانی‌منش‌ با بیان اینکه زندانیان جرایم غیر عمد نیاز به کمک خیرین دارند، خاطرنشان کرد: در ماه رمضان جشن گلریزان با همت خیرین برگزار و سه میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک شد که قرار است طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت 50 زندانی آزاد شوند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 81314