شناسه خبر:81513
1403/1/30 17:08:39

فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن ظرفیت افزایش تعداد واحدهای مرغداری را دارد و شرایط و زیرساخت برای آن فراهم است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار پنجشنبه 30 فروردین‌ماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی شهرستان رزن اظهار کرد: شهرستان رزن ظرفیت افزایش تعداد واحدهای مرغداری را دارد و شرایط و زیرساخت برای آن فراهم است. واحد مرغداری توجیه اقتصادی خوبی دارد و نیاز واقعی کشور است و ایران را از واردات بی‌نیاز می‌کند.

وی با اشاره به حمایت متقاضیان برای ایجاد واحدهای مرغداری در شهرستان رزن، افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به‌نام «جهش تولید با مشارکت مردمی»، مشارکت مردم در این عرصه از نقش مؤثری در تحقق این امر برخوردار خواهد بود.

غفاری‌آثار در ادامه با اشاره به وضعیت گلخانه‌های سطح شهرستان رزن، تصریح کرد: شهرستان رزن تا قبل از دولت سیزدهم تنها دارای 21 هکتار گلخانه بود که در دولت سیزدهم تاکنون 35 هکتار گلخانه درحال بهره‌برداری است و 118 هکتار نیز مجوز تغییر کاربری برای آن صادر شده و منتظر گرفتن تسهیلات است.

وی با تأکید بر آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در بحث مهارت‌آموزی و اشتغال پایدار برای تحقق شعار سال، یادآور شد: توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی میراث فرهنگی در بحث صنایع دستی هریک می‌تواند از نقش مؤثری در اشتغال برخوردار باشد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81513