شناسه خبر:81672
1403/2/3 16:57:17

رئیس هیئت بوکس همدان گفت: 230 مربی و ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی شهرستان ملایر اعلام آمادگی کردند.

سعید دهقانی‌آزاد روز دوشنبه با بیان اینکه 230 مربی و ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی شهرستان ملایر اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: این دوره از مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی سالن سه هزار نفری غدیر ملایر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد و با توجه به جایگاه خوب ملایر در ورزش بوکس و حمایت مسئولان اجرایی این شهرستان، تصمیم بر میزبانی گرفته شد.

رئیس هیئت بوکس همدان خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدامین روستایی بوکسور ملایری تیم ملی جوانان برگزار می‌شود.

دهقانی‌آزاد ادامه داد: همچنین 35 نفر داور و عوامل اجرایی فدراسیون بوکس در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت و مسابقات در 13 وزن برگزار می‌شود.

وی اشاره به اینکه مسئولان ورزش شهرستان ملایر و استان همدان درصدد میزبانی شایسته از این دوره مسابقات بوکس هستند، یادآور شد: میزبانی مسابقات کشوری نه‌تنها تجربه خوبی در برگزاری رقابت‌ها در سطح ملی به‌شمار می‌رود، بلکه کلاس آموزشی بسیار خوبی برای مربیان و ورزشکاران است.

همدان پیشینه درخشان در ورزش بوکس دارد و هم‌اکنون بیش از 300 بوکسور به‌صورت حرفه‌ای در سطح این استان فعالیت دارند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81672