شناسه خبر:82618
1403/2/26 14:19:28

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به‌مناسبت فرا رسیدن رویداد بزرگ جشنواره خیرین مدرسه‌ساز پیامی را صادر کرد:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم وَ ما تُقَدِّمُوا لِأَنْفُسِکُمْ مِنْ خَیْرٍ تَجِدُوهُ عِنْدَ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بِما تَعْمَلُونَ بَصیرٌ؛ و آنچه از پیش مى‌فرستید از براى خودتان از نیکى مى‌یابیدش نزد خدا به‌درستى که خدا به آنچه مى‌کنید بیناست»

مدرسه‌سازی نوعی باقیات‌الصالحات است که اثر ماندگاری در جامعه به‌ویژه رشد و تعالی آینده‌سازان دارد؛ مدرسه‌سازی به‌عنوان یک کار ارزشمند، از ماندگارترین اعمال نیک و حسنه است.

زندگی خیرین مملو از خیر و برکت است، خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت دارند؛ این عزیزان با تجهیز مدارس، به ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت کمک می‌کنند.

این انسان‌های ارزشمند با ساختن مدرسه، شرایط را برای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان فراهم می‌کنند؛ مدرسه‌سازی به‌عنوان یک کار ارزشمند، از ماندگارترین اعمال نیک و حسنه است.

در این میان مجمع خیرین، ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است. این مجمع در استان همدان در توسعه آموزش‌وپرورش نقش قابل ملاحظه‌ای داشته است؛ جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز فرصت مهمی برای تجلیل از این عزیزان است.

اینجانب به نیابت از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان همدان، با نهایت خرسندی درسالی که مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است، برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را به جامعه پُرنشاط خیرین مدرسه‌ساز در سراسر استان تبریک و شادباش می‌گویم و امیدوارم به فضل الهی و با یاری این عزیزان بتوانیم آینده‌سازان کشور را بیش‌ازپیش برتارک دانایی و سپهر سعادت رهنمون گردانیم.

رسول شیدایی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان

شناسه خبر 82618