شناسه خبر:82851
1403/3/1 14:33:40
معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد:

تأکید رئیس‌جمهور شهید بر تکریم بیماران

معاون درمان وزارت بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، تأکید کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، هیچ خللی در امور کشور ازجمله در حوزه سلامت رخ نمی‌دهد؛ تکریم بیماران همواره مورد تأکید آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید بود.

سعید کریمی در اجلاس غیر حضوری رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هیچ خللی در امور کشور نباید ایجاد شود و حتماً باید با نظارت رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، تمام مراکز درمانی خدمات خود را مثل قبل و حتی بهتر از گذشته ارائه کنند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، وی تأکید کرد: رضایتمندی مردم و بیماران به‌عنوان خدمات‌گیرندگان بخش سلامت همواره مورد توجه و تأکید آیت‌الله رئیسی بود که باید این رضایتمندی حفظ شود و ارتقا پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستان‌ها از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی‌افتد و طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

کریمی یادآور شد: رصد، پایش و نظارت بر عملکرد مراکز درمانی توسط رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و همچنین معاونان درمان آن‌ها هم به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و هم سرزده باید طبق روال معمول انجام شود تا به هیچ عنوان شاهد تعطیلی مراکز درمانی و درمانگاه‌ها نباشیم، بلکه این مراکز با تمام توان به خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان بپردازند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 82851