شناسه خبر:82960
1403/3/5 14:23:10
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان خبر داد:

اجرای 386 کیلومتر خط‌کشی در راه‌های ارتباطی استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای 386 کیلومتر خط‌کشی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط گروه امانی در راه‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی از اجرای 386 کیلومتر خط‌کشی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط گروه امانی در راه‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: در سال گذشته سه هزار و 850 کیلومتر خط‌کشی توسط گروه‌های امانی و پیمانی در سطح محورهای استان همدان اجرا شد و امسال پیش‌بینی می‌شود درصورت تأمین اعتبارات مورد نیاز، این عدد به چهار هزار کیلومتر هم برسد.

آهکی تصریح کرد: هدف‌گذاری خط‌کشی راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان امسال حدود دو هزار کیلومتر است.

وی با اشاره به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ارتقای ایمنی راه‌های استان همدان به‌ویژه خط‌کشی راه‌ها با استفاده از دو گروه امانی آغاز شده و به‌زودی دو گروه پیمانی نیز جهت خط‌کشی محورهای استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در ادامه گفت: امسال برای نخستین‌بار به‌منظور تسریع در ایمن‌سازی راه‌ها یک دستگاه جدید خط‌کشی به ناوگان راهداری استان همدان اضافه شد که درمجموع دو گروه امانی در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی جهت خط‌کشی فعال شده است.

 

شناسه خبر 82960