شناسه خبر:82969
1403/3/5 17:08:19

مدیرکل دامپزشکی استان همدان از برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی در مناطق روستایی محروم و کم‌برخوردار استان به‌نام شهیدان خدمت خبر داد.

امیرحسین نقی‌پور از برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی به‌نام شهیدان خدمت خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور ادامه راه سید محرومان و خدمات‌رسانی رایگان به مناطق روستایی محروم و کم‌برخوردار، اردوی جهاد دامپزشکی در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم از اولویت‌های مهم آیت‌الله رئیسی بود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان با بسیج تمام امکانات و تجهیزات و با تشکیل 40 گروه متشکل از دامپزشک، کارشناس و تکنسین دامپزشکی به مدت دو روز در مناطق روستایی کم‌برخوردار اقدام به خدمات‌رسانی جهادی خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی‌ها رایگان خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی گروه‌های دامپزشکی اقدام به ویزیت و معاینه، ضد عفونی و سم‌پاشی بدن دام و اماکن دامی، واکسیناسیون علیه بیمار‌ی‌های دام و آموزش دامداران خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در پی شهادت خادم‌الرضا (ع)، آیت‌الله رئیسی و همراهانش و گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهدای گران‌قدر، سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان همدان به‌نام «شهدای خدمت» مزین شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 82969