شناسه خبر:83176
1403/3/10 12:57:00

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از آغاز ساخت چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن تا مرداد سال آینده خبر داد و افزود: تا این زمان، از این تعداد دو میلیون واحد تحویل متقاضیان می‌شود.

محمدعلی زهره‌ای، روز چهارشنبه 9 خرداد در حاشیه دیدار با استاندار کرمانشاه با اشاره به روند خوب ساخت و سازهای طرح نهضت ملی مسکن گفت: در حال حاضر کار ساخت 2.6 میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها پیشرفت‌های متعددی دارند، گفت: برخی واحدها آماده تحویل است و برخی تازه شروع به کار کرده اند. بطور مثال تا دو ماه دیگر 70 هزار واحد در استان قم تحویل متقاضیان می‌شود.

زهره ای با اشاره به تعهد دولت سیزدهم مبنی بر ساخت چهار میلیون واحد مسکونی، گفت: به یاری خداوند تا مرداد سال آینده کار ساخت چهار میلیون واحد آغاز شده و ما به تعهد خود در این زمینه عمل می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: در حال حاضر برای شروع ساخت مابقی واحدها در برخی استان‌ها با کمبود زمین مواجه بوده و پیگیر رفع آن هستیم، اما به یاری خداوند تا پایان مرداد سال آینده به تعهدات خود در این زمینه عمل می‌کنیم.

وی افزود: تا مرداد سال آینده حدود دو میلیون واحد از مجموع چهار میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل می‌شود.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 83176