شناسه خبر:83203
1403/3/10 17:54:34

شهردار همدان گفت: تمامی توان و ظرفیت مدیریت شهری را برای ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری به میدان می‌آوریم.

سیدمسعود حسینی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو با توجه به شرایط حاکم بر کشور و شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، تصریح کرد: همان‌طور که مردم قدرشناس ایران در جای‌جای این سرزمین پهناور حضور پُرشور و حماسی در پاسداشت شهدای خدمت داشتند، حضور حداکثریشان باعث تداوم راه شهدای خدمت بزرگوار خواهد شد.

شهردار همدان با بیان اینکه انشاالله در انتخابات ریاست جمهوری تیرماه امسال برگ زرینی رقم خواهد خورد، گفت: وظیفه مسئولان و دستگاه‌های متولی فراهم کردن شرایط برای حضور گسترده و مؤثر مردم در این انتخابات است و ما هم در کنار سایر دستگاه‌ها به‌ویژه استانداری و فرمانداری هستیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به زمان محدود برگزاری انتخابات، عنوان کرد: با توجه به اینکه مدیریت انتخابات برعهده استاندار محترم است، شهرداری همدان با تمامی امکانات و ظرفیت برای هرچه پُرشورتر برگزار شدن انتخابات دوشادوش استاندار و فرمانداری جهت پیشبرد انتخابات تلاش می‌کند.

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: با توجه به زمان کم برای برگزاری انتخابات نسبت به دیگر انتخابات که فرصت چندماهه جهت ایجاد مقدمات دارند، باید همه با همکاری یکدیگر در این زمان کوتاه در کنار برگزارکنندگان و مجریان باشیم تا انشاالله شاهد انتخابات خوب باشیم.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری‌ها موجب تقویت مشارکت مردم در انتخابات می‌شود، ابراز کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و استاندار محترم تلاش داریم تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را به میدان بیاوریم.

حسینی عملکرد مجموعه مدیریت شهری به‌عنوان خط مقدم خدمت‌گزاری در ایجاد رضایتمندی و امیدواری در شهروندان را از عوامل مهم مشارکت ارزیابی و تصریح کرد: بدنه شهرداری باید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهد و تلاش داریم حس امیدواری به نظام و تشویق به مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات، در جامعه ایجاد کنیم.

شناسه خبر 83203