شناسه خبر:83293
1403/3/16 11:33:27

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی بیش از 3500 بسته‌ معیشتی و 300 قلم لوازم ضروری بین خانواده‌های نیازمند در کردستان توزیع و اهدا شد.

اکبر اسماعیلی  اظهار کرد: به همت سپاه بیت‌المقدس 22 میلیارد تومان بسته معیشتی، یک‌هزار دست لباس ورزشی با 260 میلیون و 500 هزار تومان و 3 هزار و 600 جفت کفش ورزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند و اقشار نیازمند استان کردستان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع هزار قلم کالای اساسی با صرف بالغ بر 8 میلیارد و 660 میلیون تومان شامل، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی فرش و غیره در بین نیازمندان طی سال گذشته، عنوان کرد: در این راستا بعد از بررسی‌های صورت گرفته این اقلام بین خانواده‌های نیازمند در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

به گفته وی، یک‌هزار کارت خرید به ارزش یک میلیارد تومان در بین خانواده‌های نیازمند دارای بیمار صعب‌العلاج از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در اوایل سال‌جاری بوده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در سطح استان همایش دامداران، شبانان و گله‌داران به همت بسیج سازندگی برگزار شد، عنوان کرد: وظیفه خود دانستیم به نوعی از این افراد که نقش مهمی در حوزه تولید فراورده‌های دامی دارند تقدیر کنیم در همین راستا ضمن برگزاری این همایش و تجلیل از این عزیزان برنامه‌ریزی لازم برای احداث مسیرهای دسترسی آنها به چراگاه‌ها برآورد هزینه شده و با همکاری دستگاه‌های متولی اقدامات اساسی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه 134 مسجد در سطح استان به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس مفروش‌شده است، افزود: همزمان با هفته بسیج سازندگی توزیع بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی، برپایی نمایشگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی از صنایع دستی و محصولات مشاغل ایجاد شده، دیدار فرماندهان با جهادگران، اهدای 300 قلم لوازم ضروری به خانواده‌های نیازمند، بهره‌برداری از 6 واحد مسکونی بازسازی شده در قروه انجام گرفت.

 

وی اضافه کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی بیش از 350 بسته‌ معیشتی در هر شهرستان‌، سرکشی از طرح‌ها و اقداماتی که در دست اجرا، تجلیل از جهادگران و خانواده جهادگران، برگزاری میز خدمت در شهرستان‌ها با حضور مسئولان، سرکشی از فعالیت 608 صندوق فعال روستایی و ... اجرا شد.

شناسه خبر 83293