شناسه خبر:83298
1403/3/16 12:07:30

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده اما ممکن است چند شعبه دیگر اضافه شود.

مهدی رمضانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر مثل انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال گذشته، همان هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که امکان اضافه شدن به این تعداد، وجود دارد.

وی با بیان اینکه با همت دستگاه های مربوطه در ستاد انتخابات، امکانات لازم برای انتخابات فراهم شده است، افزود: با وجود زمان بسیار کم تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی دستگاه ها برای برگزاری انتخابات مناسب است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان یادآور شد: در حوزه زیرساخت‌ها و فناوری اطلاعات نیز با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات، امکانات لازم بسیج شده و آمادگی بسیار خوبی داریم.

رمضانی به اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات مصداق مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و مشارکت مردم همواره در بعد داخلی و بین‌المللی توانسته بسیاری از مسائل کشور را مدیریت کند.

وی تاکید کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور و جلوتر افتادن انتخابات، شرایط اکنون خطیرتر است و غربی‌ها منتظر این هستند که ببینند ایرانی ها چه تصمیمی برای آینده کشور می گیرند.

 

رئیس ستاد انتخابات کردستان افزود: از آنجایی که ایرانی ها موقعیت شناس بوده و شرایط کشور را به خوبی درک می کنند، این بار رکورد جدیدی در انتخابات ثبت می کنند و منتج به انتخاب اصلاح خواهد شد.

شناسه خبر 83298