شناسه خبر:83310
1403/3/16 13:49:25
در دهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی جام شهدای خدمت رقم خورد؛

اصفهان جام قهرمانی و همدان کاپ اخلاق را کسب کرد

اصفهان جام قهرمانی و همدان جام اخلاق دهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمان کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی جام شهدای خدمت در رشته والیبال دختران را کسب کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان در پایان مسابقات جام شهدای خدمت در رشته والیبال دختران استان اصفهان مقام نخست، استان خراسان مقام دوم و استان تهران مقام سوم را کسب کردند.

دبیر اجرایی مسابقات و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد شور و نشاط و سرزندگی در بین دانشجویان عنوان کرد و گفت: نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی در تربیت دانشجویان خلاق، دارای دانش و با مهارت و مولد ثروت بااهمیت است.

دکتر سعید نظری تضمین اشتغال دانشجویان در حین تحصیل و بعد از آن و همچنین طرح آباد را از امتیازات دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و افزود: این مسابقات نشان داد دانشگاه جامع علمی کاربردی زنده، پویا و در حال رشد است.

گفتنی است در دهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمان کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی جام شهدای خدمت در رشته والیبال دختران نتایج ذیل حاصل شد: استان اصفهان مقام نخست، استان خراسان مقام دوم و استان تهران مقام سوم را کسب کردند و تیم استان همدان نیز جام اخلاق را دریافت کرد.

شناسه خبر 83310