شناسه خبر:83313
1403/3/16 13:59:33

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان گفت: با توجه به اینکه شمارش نشان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور ملاک رتبه‌بندی برترین‌ها واقع شده، نفراتی که از این شانس برخوردار شوند را اعزام می‌کنیم.

امیرحسین حسنی روز چهارشنبه اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور در دو رده آقایان و بانوان به صورت جداگانه نهم تا 19 تیرماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نفراتی را به این مسابقات اعزام می‌کنیم که از شانس بالایی برای کسب نشان برخوردار باشند و بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

حسنی ادامه داد: جمعه هفته جاری هجدهم خردادماه نیز رکوردگیری از وزنه‌برداران منتخب بانوان و آقایان استان همدان را در دو نوبت جداگانه زیر نظر مربیان منتخب برگزار می‌کنیم.

وی افزود: نفراتی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند که بتوانند رکورد ورودی رقابت‌ها را ثبت کرده و از آمادگی بدنی لازم برخوردار باشند، بنابراین الزام به حضور در اوزان دهگانه نیست و شانس‌های کسب نشان فقط این فرصت را پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان یادآور شد: تا شروع مسابقات کشوری نسبت به حفظ آمادگی وزنه برداران منتخب برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

حسنی در خصوص انتخاب کادر فنی تیم‌های بانوان و آقایان همدان نیز گفت: کادر فنی و سرپرستی تیم‌های اعزام به قهرمانی کشور به‌زودی مشخص خواهند شد.

همدان از استان‌های فعال در رشته وزنه‌برداری کشور است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 83313