شناسه خبر:83406
1403/3/19 14:01:42

پیام تسلیت سیدمسعود حسینی، شهردار همدان به‌مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده پیشین استان در مجلس خبرگان و امام‌جمعه سابق همدان:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق (ع)

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

وقتی عالمی فقیه فوت کند، در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پُر کند.

بی‌تردید رحلت عالم مجاهد و برجسته حضرت آیت‌الله طه‌محمدی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است. ایشان شخصیتی بزرگوار و از شاگردان شهیدمطهری و علامه طباطبایی بودند که عمر با برکت خویش را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و همراهی با نهضت حضرت امام خمینی (ره) گذراند. این روحانی فقید و انقلابی که در عرصه‌های مختلف محور وحدت بودند، تلاش‌های سازنده‌ای را در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و‌ انقلاب، پیگیری امور مردم، خدمت‌گزاری صادقانه و بی‌منت به جامعه و مردم انجام داده و در دورانی که نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهر همدان و‌ نماینده سابق در مجلس خبرگان رهبری بودند، منشأ خیرات و برکات زیادی بودند.

اینجانب ارتحال عالم برجسته و استاد اخلاق حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان تسلیت عرض کرده، از درگاه ایزد متعال غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید عزیز و صبر جمیل و اجری جزیل برای بازماندگان محترم مسئلت می‌کنم.

سیدمسعود حسینی

شهردار همدان

شناسه خبر 83406