شناسه خبر:83628
1403/3/24 13:15:41

معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تقدیر کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، داریوش امانی از مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بابت تلاش‌ها و خدمات اعضای شورای اقامه نماز استان درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، تقدیر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با ارسال لوح، از خدمات ارزشمند آهکی و اعضای شورای اقامه نماز اداره کل جهت پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز، تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: نماز زیباترین جلوه بندگی و عبودیت در پیشگاه معبود متعال و بالاترین ذکر الهی و والاترین محمل برای ارتباط با خداوند است. توفیق ترویج و توسعه فرهنگ نماز که بالاترین هدیه الهی به‌شمار می‌رود و پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌کنید، به‌عنوان بزرگ‌ترین پس‌اندازی است که در سایه نماز نصیب صالحان خدا می‌شود.

به پاس قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاش‌های جنابعالی و اعضای محترم شورای اقامه نماز در پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال 1401 و بهره‌برداری از مجموعه نمازخانه‌های بین راهی با کسب لوح تقدیر ریاست محترم جمهور در سی‌امین اجلاس سراسری نماز، صمیمانه از همت شما در ترویج فرهنگ نماز قدردانی می‌کنم.

امید است در مسیر تکریم نماز این فریضه الهی و انسان‌ساز و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) اعمال نیک و خالصانه‌تان همانند گوهری نورانی در کارنامه رفیع معنویتان بدرخشد و نزد خداوند متعال منشأ اجر و عطیه الهی باشد.

شناسه خبر 83628