شناسه خبر:83683
1403/3/26 16:25:13

طی مراسمی که با حضور علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی دولت،استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، مخابرات منطقه مرکزی موفق به کسب رتبه برتر حوزه موشن گرافی،در نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان یادبود شهید علیرضا بابایی شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی در این آیین گفت: اطلاع‌رسانی و رسانه جزو موضوعات تاثیرگذاری است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است.

محمدطالبی افزود: جشنواره روابط عمومی‌های استان برای نخستین بار برگزار شد و تلاش شده ظرفیت‌ها به خوبی ارزیابی و نقاط ضعف شناسایی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها امری ضروری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد گفت: مدیران باید جایگاه روابط عمومی‌ها را به خوبی بشناسند و این بخش را تقویت کنند.

گفتنی است روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر در حوزه موشن‌گرافی شد.

در این تقدیرنامه آمده است:امروز جهادتبیین فریضه قطعی و فوری است و تاکیدات مقام معظم رهبری بر امید آفرینی،معرفی و تبلیغ دستاوردها و توفیقات بی شمار نظام اسلامی با اطلاع‌رسانی هنرمندانه موید رسالت خطیر روابط‌عمومی‌ها در ارتقای امید، اعتماد عمومی وتقویت سرمایه اجتماعی برای پیشبرد اهداف کلان کشور است.

70دستگاه اجرایی استان مرکزی، آثار خود را در حوزه تولیدات روابط عمومی به این جشنواره ارسال کرده بودند.

شناسه خبر 83683