شناسه خبر:83685
1403/3/26 16:28:25
افتخارآفرینی روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مرکزی:

کسب 3 رتبه برتر در نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مرکزی موفق به کسب 3 رتبه برتر، لوح تقدیر و تندیس در نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی" یادبود شهید والامقام علیرضا بابایی شد.

نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی با عنوان یاد بود شهید مدافع حرم علیرضا بابایی با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی در سالن همایش‌های پروین اعتصامی برگزار و از رتبه‌های برتر در این جشنواره با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در این جشنواره مهدی عابدی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مرکزی در بخش مستندسازی رویداد موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شد.

همچنین سمانه کمال‌آبادی کارشناس روابط عمومی این شرکت در بخش تولید محتوای رسانه‌ای موفق به کسب رتبه اول و تندیس این جشنواره و وحید عباسی دیگر کارشناس این دفتر رتبه سوم در بخش گزارش تصویری را بدست آورد.

در این تقدیرنامه‌ها" با امضای فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی" آمده است:امروز جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است و تاکیدات مقام معظم رهبری بر امید آفرینی، معرفی و تبلیغ دستاوردها و توفیقات بی‌شمار نظام‌اسلامی با اطلاع‌رسانی هنرمندانه موید رسالت خطیر روابط عمومی‌ها در ارتقای امید، اعتماد عمومی وتقویت سرمایه اجتماعی برای پیشبرد اهداف کلان کشور است.

گفتنی است 70دستگاه اجرایی استان مرکزی، آثار خود را در حوزه تولیدات روابط عمومی در 12 بخش شامل عکس، چندرسانه‌ای (تیزر، کلیپ، موشن گرافیک)، اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی (پوستر، بنر بیلبورد، اینفوگرافیک، بروشور، کتاب، نشریه، بولتن داخلی، ویژه‌نامه اعم از چاپی و الکترونیک)، تولید محتوای رسانه‌ای (خبر، یادداشت، گفتگو، گزارش)، وب‌سایت و زیرپورتال، شبکه‌های اجتماعی، پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی، پاسخگویی رسانه‌ای، پیوست رسانه‌ای، مستندسازی رویداد، مدیر حامی روابط عمومی و بخش ویژه با موضوع روابط عمومی و رشد تولید به این جشنواره ارسال کرده بودند و آثار توسط داوران متخصص این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته بود.

شناسه خبر 83685