شناسه خبر:83727
1403/3/27 17:14:25

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون کرمانشاه از کسب رتبه اول کشوری نیروگاه‌های بیستون و اسلام آباد غرب استان کرمانشاه در تولید برق طی هفته دوم و سوم پیک بار تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

«مسعود میرزاعسگری» روز یکشنبه توضیح داد که در طرح پایش نیروگاه های حرارتی در هفته دوم پیک تابستان که توسط دفتر نظارت و بهسازی نیروگاه ها صورت گرفت، واحدهای بخار نیروگاه بیستون در زمینه (تحقق تولید نیروگاه های بخار) در بین ۱۸ نیروگاه حرارتی موفق به کسب رتبه اول و همچنین واحدهای گازی نیروگاه اسلام آباد غرب در زمینه (تحقق تولید نیروگاه های کوچک) در بین ۲۱ نیروگاه موفق به کسب رتبه اول شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون (نیروگاه‌های بیستون و اسلام آباد غرب ) ضمن اعلام آمادگی این نیروگاه ها برای تولید برق در پیک تابستان، گفت: این نیروگاه‌ها پس از انجام تعمیرات لازم در وضعیت مطلوبی بوده و امیدواریم با رعایت صرفه جویی بیشتر از سوی مردم در تامین نیاز مصرف انرژی الکتریکی هموطنان با مشکل خاصی مواجه نشویم.

میرزاعسکری رعایت صرفه جویی از سوی مردم را مهمترین پشتیبانی از شبکه تولید برق دانست و تاکید کرد که تولید برق کار بسیار دشواری است و نیاز به چنین حمایتی را یک ضرورتی ارزشمند خواند. 

 

گفتنی است؛ شرکت مدیریت تولیدبرق بیستون دارای ۲ نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولید۶۴۰ مگاوات (شامل ۲ واحد ۳۲۰ مگاواتی بخار که در کیلومتر ۲۰ جاده کرمانشاه به همدان) و نیروگاه گازی ۱۰۰ مگاواتی اسلام آبادغرب،( ۴ واحد ۲۵ مگاواتی که در کیلومتر ۵۵ جاده کرمانشاه به اسلام آباد غرب ) واقع است و نقش بسزائی در پایداری شبکه سراسری برق، در غرب کشور به عهده دارد.

شناسه خبر 83727