شناسه خبر:83863
1403/3/31 12:41:52

مدیرکل مدیریت بحران ایلام گفت: بیمارستان رازی مجهزترین بیمارستان استان با ظرفیت بالای پذیرش بیماران است که به‌دلیل مشترک بودن آب شرب و آب فضای سبز دچار مشکلات کم آبی است که مسئولان باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مجید بیگلریان در جلسه رفع مشکل آب بیمارستان رازی ایلام، گفت: رفع مشکلات تأمین آب پایدار بیمارستان 376 تختخوابی رازی به‌عنوان بیمارستان آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی درمانی ایلام باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: این بیمارستان به‌عنوان مهم‌ترین و مجهزترین بیمارستان با توجه به ظرفیت بالای پذیرش بیماران، از اهمیت زیادی برخودار است و بنابراین نباید این مرکز بزرگ درمانی مشکلات زیرساختی داشته باشد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام، ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی این بیمارستان به‌ویژه در فصل تابستان تامین آب پایدار آن است و مجموعه آبفای استان در راستای رفع مشکل کم‌آبی همواره در دستور کار خود داده است.

بیگلریان خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی به عمل آمده یکی از عوامل اصلی کم‌آبی این بیمارستان مشترک بودن آب شرب و آب فضای سبز است که مسئولان این بیمارستان با هماهنگی شرکت آبفای استان سریعاً نسبت به جداسازی آب فضای سبز از آب شرب اقدام کنند.

عملیات اجرایی احداث پروژه بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام در 65 هزار مترمربع و مساحت 34 هزار متر مربع در 10 طبقه سال 88 آغاز و شهریورماه پارسال آغاز به فعالیت کرده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 83863