شناسه خبر:83868
1403/3/31 12:49:36
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

مهم‌ترین شاخصه رئیس‌جمهور آینده سربازی ولایت باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور آینده باید سربازی ولایت باشد.

حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جمع مدیران و کارکنان مدارس کوثر سپاه همدان ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت، نشان دادن برتری عید غدیر بر سایر اعیاد را تکلیف حکومت دینی و جامعه دانست و اظهار کرد: دهه امامت و ولایت درسی برای همه جوامع در تمام اعصار و زمان‌ها است.

وی ادامه داد: عید غدیر درس‌های زیادی برای جوامع دینی دارد که ازجمله درس‌های آن مشارکت حداکثری مردم در انتخاب است و وقتی پیامبر اکرم (ص) به محل خم رسیدند، اعلام کردند که همه مردم اجتماع کنند تا پیام غدیر که امر الهی است، به همه ابلاغ شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان انتصاب اصلح را از دیگر درس‌های غدیر عنوان کرد و گفت: پیامبر خدا (ص) در روز غدیر کامل‌ترین، شایسته‌ترین و مدیرترین شخص را به‌عنوان رهبر جامعه بعد از خود انتخاب کرد و این درسی است برای همگان که در انتخاب رئیس‌جمهور تحت تأثیر تفکرات انحرافی نبوده و دنبال شایسته‌ترین فرد برای مدیریت جامعه باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور آینده باید سربازی ولایت باشد.

نجاری انسجام ملی را سومین درس واقعه غدیر برشمرد و گفت: دشمن درصدد است با انشقاق و اختلاف در بین مردم، وحدت و انسجام ملی را هدف قرار دهد و به دنبال فتنه‌انگیزی در جبهه انقلاب است.

شناسه خبر 83868