شناسه خبر:83914
1403/4/2 17:24:27

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تأکید بر تسریع در روند اجرایی طرح ملی نهضت مسکن در استان، گفت: بانک‌های عامل استان با متقاضیان مسکن ملی ظرف یک هفته قرارداد منعقد کنند.

سعید هژبری روز شنبه در نشست مسکن ملی ایلام و بانک‌های عامل استان، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های رئیس جمهور شهید است که به‌عنوان پیشران اقتصادی نقش مهمی در رشد و توسعه کشور خواهد داشت.

وی بیان کرد: این طرح در هر دولتی که سر کار بیاید باید با قوت و تلاش پیگیری شود تا سهمیه تعیین شده که نیاز کشور و اقشار محروم به مسکن است فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تأکید بر اینکه ساخت مسکن یک نیاز برای اقشار جامعه است و نباید سرعت پروژه کم شود، ابراز کرد: فهرستی که به بانک ارسال می‌شود باید حداکثر در یک هفته از زمان ارسال به شعبه، منجر به عقد قرارداد شده و تکلیف متقاضی مشخص شود.

هژبری خواهان تسریع در عقد قرارداد پرداخت تسهیلات با متقاضیان مسکن ملی شد و یادآور شد: انتظار داریم مدیران بانکی سهم استان ایلام را از برش کشوری تسهیلات این پروژه ملی پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دولت سیزدهم است که شامل مراحل مختلفی مانند تأمین زمین، پرداخت تسهیلات و ساخت و ساز بوده و نقش بانک‌ها در تسریع روند اجرای آن مهم است.

سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن 32 هزار واحد مسکونی در قالب خودمالکی، نهضت ملی و بافت‌های فرسوده است.

شناسه خبر 83914