شناسه خبر:84148
1403/4/9 18:15:43

رئیس شورای اسلامی شهر فامنین گفت: با پیگیری‌های مکرر شهرداری و شورای اسلامی شهر فامنین، مشکل تغییر کاربری زمین‌های تفکیکی واقع در انتهای خیابان «الغدیر» پس از گذشت حدود 12 سال، حل شد.

رحیم صفری‌تبار اظهار کرد: از حدود 12 سال پیش برای زمین‌های انتهای خیابان الغدیر معروف به زمین‌های مرحوم بهرامی شامل 80 قطعه زمین 200 و 250 متر راه اصلی تعریف نشده بود و طی این مدت مردم برای ساخت مسکن در نقطه مذکور مستأصل مانده بودند و شهرداری جهت ساخت مسکن جواز نمی‌داد.

وی افزود: به‌دلیل تعریف نشدن راه اصلی برای این نقطه از زمین‌های مورد نظر در شهر و عدم ارائه جواز توسط شهرداری جهت ساخت مسکن، این زمین‌ها هیچ منفعتی برای کسی نداشتند و بلاتکلیف باقی مانده بودند.

صفری‌تبار با اشاره به حل مشکل 12 ساله زمین‌های مورد نظر معروف به زمین‌های مرحوم بهرامی به تعداد 80 قطعه در انتهای خیابان الغدیر شهر فامنین، ادامه داد: در جلسه کمیسیون ماده پنج روز گذشته به ریاست استاندار همدان موضوع مذکور مطرح و با تغییر کاربری آن موافقت شد.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ مصوبه از اواسط تیرماه مالکین زمین‌های فوق می‌توانند برای گرفتن پروانه به شهرداری فامنین مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: توسط شهرداری یک معبر برای محل مورد نظر تعریف شد که قرار است شهروندان با گرفتن جواز از شهرداری نسبت به ساخت‌وساز مسکن در این نقطه از شهر اقدام کنند و صاحب خانه شوند.

صفری‌تبار یادآور شد: در حل این مشکل استاندار همدان و پیگیری نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فامنین، پیگیری سه‌ساله شهردار فامنین، راه و شهرسازی استان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از نقش مؤثری برخوردار بوده است.

وی یاد آور شد: در جلسه کمیسیون ماده پنج روز گذشته با حضور استاندار همدان مشکل تفکیکی زمین‌های واقع در خیابان شهیدسلیمانی معروف به دولتی، جابه‌جایی خط پروژه خیابان یاقوت و تغییر کاربری املاک آقایان ناصری شهر فامنین نیز مرتفع شد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 84148