شناسه خبر:84154
1403/4/9 18:22:55
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان:

پلیس همدان 52 خودروی متخلف را شناسایی کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: تیم‌های نامحسوس پلیس راهور 52 دستگاه خودروی متخلف که با به‌اصطلاح دور دور شبانه و ایجاد آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و نارضایتی مردم شدند را شناسایی کردند.

سرهنگ غلامعلی همایی روز شنبه با بیان اینکه تیم‌های نامحسوس پلیس راهور 52 دستگاه خودروی متخلف که با به‌اصطلاح دور دور شبانه و ایجاد آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و نارضایتی مردم شدند را شناسایی کردند، اظهار کرد: این خودروها با تغییر در ارکان وسیله نقلیه به‌خصوص اگزوز و ایجاد صدای ناهنجار موجب سلب آساش مردم شدند.

وی اضافه کرد: این وسایل نقلیه نیمه‌های شب اقدام به تردد در بلوارهای شهر همدان ازجمله ارم، جوان، کاج و شهیدفهمیده، شهید احمدی‌روشن و بعثت می‌کردند که توسط تیم‌های نامحسوس پلیس راهور شناسایی شدند و شماره انتظامی آن‌ها به عنوان خودروی متخلف ثبت شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: به دنبال شناسایی این وسایل نقلیه متخلف، مکاتبات با دادستانی برای برخورد قانونی با آن‌ها صورت گرفت که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان دستور توقیف این خودروها را صادر کرد.

سرهنگ همایی افزود: مالکان این قبیل وسایل نقلیه کف‌خواب با اگزوزهایی دارای صداها نامتعارف مکلف به بازگرداندن خودرو به حالت اولیه هستند.

وی درباره برخورد با خودروهای کف‌خواب نیز گفت: تاکنون افزون‌بر 150 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 84154