شناسه خبر:84292
1403/4/12 16:18:28

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و همدلی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی سرنوشت‌ساز، ضروری است.

علی‌اکبر رنجبرزاده اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در عرصه بین‌المللی در جایگاه ممتازی قرار گرفته که محصول این جایگاه ممتاز رشادت شهیدان و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده که در این مسیر راه را هموار و موقعیت ممتاز را نصیب کشور ایران اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه در خروج از جهان تک‌قطبی و ظهور جهان چندقطبی ایران یکی از این قطب‌های نوظهور است و ما می‌خواهیم از این جایگاه پایین نیاییم و نوکر آمریکا نباشیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم ایران اسلامی از جایگاه ممتاز کنونی خود تنزل نکند، راه آن این است که با مشارکت حداکثری و با حضور در پای صندوق‌های رأی، فرد اصلح را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنیم و با تلاش یکدیگر برای ارتقای این مشارکت بکوشیم و دیگران را نیز برای این مشارکت حداکثری ترغیب کنیم.

وی ادامه داد: مسائل منطقه‌ای و جبهه مقاومت با یک امیدی برای جهان اسلام شکل گرفته است؛ باید تلاش و غیرت خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات برای ادامه راه مسیر شهدای خدمت، به‌کار بگیریم.

رنجبرزاده بیان کرد: مردم منتظر خبرهای خوبی از خادمین خود در سنگر اجرایی کشور هستند تا بتوانیم با برنامه‌های مدون و مشخص با اتکا به توانمندی‌های داخل و متکی به جوانان ایران اسلامی، راه را برای زندگی مردم هموار کنیم و این اتحاد و همدلی مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، ضروری است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 84292