شناسه خبر:84497
1403/4/17 18:44:43
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خبر داد:

نصب کف پوش ست‌های بازی کودکان در بوستان‌های شهر اراک

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت:در سال جاری ادامه نصب کف پوش ست‌های بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهر که نیاز به کف پوش استاندارد دارند، در دستور کار و اجرا می‌باشد.

علی نجفی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد:در سال جاری همچون سنوات گذشته، نصب کف پوش ست‌های بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهر، به منظور حفظ سلامت جسمانی کودکان، رعایت استانداردها و ایجاد ساعات و لحظاتی ایمن و مفرح در زمین‌های بازی کودکان انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمین‌های بازی یکی از فضاهای هیجان انگیز، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان در پارک‌ها به شمار می‌رود، عنوان کرد: توجه به کیفیت، انعطاف پذیری، ضربه گیری، دوام و ضد لغزش بودن کفپوش‌های محوطه بازی کودکان امری ضروری است و برای تامین امنیت کودکان در هنگام دویدن، بازی‌های گروهی و برخورد با زمین، استفاده از کفپوش‌های دارای ساختار مناسب از آسیب‌های جدی جلوگیری کرده و اهمیت بسزایی دارد.

نجفی با تاکید بر اینکه نصب کفپوش‌های استاندارد شرایط ایمن تری را برای بازی کودکان فراهم می‌سازد، ابراز امیدواری کرد که شهروندان نیز در حفظ و نگهداری تجهیزات زمین‌های بازی کوشا بوده و مجموعه مدیریت شهری را در این امر مهم یاری نمایند.

شناسه خبر 84497