شناسه خبر:84592
1403/4/19 17:49:44
رئیس پلیس راه استان همدان:

کنارگذر اسدآباد فعلاً مسدود نشده است

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: کنارگذر اسدآباد فعلاً مسدود نشده؛ اما مشکلات موجود باید رفع شود.

علی فکری روز سه‌شنبه اظهار کرد: کنارگذر اسدآباد فعلاً مسدود نشده، اما باید فکری به حال آنجا کرد؛ امروز نیز جلسه‌ای در این خصوص در فرمانداری شهرستان اسدآباد داشتیم‌.

وی با بیان اینکه جلسه با موضوعیت ایمن‌سازی و ارتقای ایمنی کمربندی اسدآباد برگزار شد، گفت: در جلسه تسریع در آزادسازی مسیر رفت به سمت کرمانشاه نیز مورد تأکید بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در جلسه اعضای فرمانداری، پلیس، حوزه زیرساخت و دادستان اسدآباد حضور داشتند و تصمیمات خوبی گرفته شد، افزود: مقرر شد راه‌اندازی مسیر رفت به سمت کرمانشاه تسریع یابد و تابلو، چراغ و دوربین در کوتاه‌مدت نصب شود.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه تصمیم گرفته شد تا زمانی که مسیر برگشت کوتاه شود اقداماتی در حوزه زیرساخت صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در بلندمدت یعنی کمتر از دو ماه آینده باید اقداماتی انجام شود تا مسیر رفت به سمت کرمانشاه را هم تحویل بگیریم و باز کنیم.

وی با بیان اینکه اگر آمار تصادفات در کنارگذر افزایش یابد باید فکر اساسی کرد و بر این موضوع هم تأکید کردیم، گفت: پیمانکار باید در مراجع قضائی درخصوص اتفاقات این حوزه پاسخگو باشد و اگر در موعدی که ابلاغ شده، نتواند مسیر را بازگشایی کند، یک پای تمام اتفاقات و حوادث همین پیمانکار است.

گفته می‌شد با توجه به حوادث اخیر کنارگذر اسدآباد، به دستور دادستان این شهرستان کنارگذر تا رفع نواقص موجود، مسدود شده است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 84592