شناسه خبر:84696
1403/4/21 16:02:21
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خبر داد:

سهم شهرستان همدان از اشتغال استان 4600 نفر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان با تأکید بر ارزیابی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، گفت: سهم شهرستان همدان از اشتغال استان در سال 1403 حدود چهار هزار و 600 نفر است.

اسدالله ربانی‌مهر صبح روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال، اقتصاد و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان در سالن فرمانداری اظهار کرد: سهم شهرستان همدان از اشتغال استان در سال 1403 حدود چهار هزار و 600 نفر است که باید در سامانه رصد اشتغال ثبت و راستی‌آزمایی شود.

وی افزود: عملکرد بانک‌ها در حوزه تسهیلات اشتغال‌زایی و ادارات در ایجاد اشتغال هر 6 ماه بررسی و ارزیابی می‌شود و از برترین‌ها تقدیر و با دستگاه‌های ضعیف برخورد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان یادآور شد: این میزان تسهیلات جوابگوی نیازهای شهرستان همدان نیست و باید از تسهیلات شناور استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید اشتغال روستایی در اولویت قرار گیرد و از دهیاران و کارآفرینان روستایی در جلسات کارگروه دعوت شود تا در جریان تسهیلات اشتغال‌زایی قرار گیرند.

ربانی‌مهر در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌ها به بهانه قانون‌مداری، در اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی سخت‌گیری نکنند و با واحدهای تولیدی همکاری داشته باشند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 84696