شناسه خبر:84715
1403/4/23 15:31:57

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج، بودجه کارآمد را گامی بلند در مسیر توسعه پایدار شهری دانست.

 
 

جبار زندی در جلسه‌ای با حضور اعضای شورا، مدیران مناطق و نواحی،مدیران مالی و مدیر برنامه و بودجه و درآمد شهرداری به‌منظور بررسی اصلاحیه متمم بودجه 1403شهرداری، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری خواستار افزایش 800 میلیارد تومانی بودجه سال 1403 شهرداری از سوی شورای شهر هستند.

وی با اشاره به ادعای مدیران شهرداری مبنی بر ریشه داشتن برخی کم‌کاری‌ها در کمبود بودجه، عنوان کرد: جزییات نحوه هزینه کرد متمم بودجه امسال شهرداری سنندج باید به طور شفاف ارائه شود.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با بیان اینکه بودجه مصوب سال جاری شهرداری دو هزار و 300 میلیارد تومان بوده و در لایحه متمم بودجه، درخواست افزایش 800 میلیارد تومانی مطرح شده است، از شهرداری خواست اقداماتی که قرار است با این اعتبار تکمیل شود را به‌طور دقیق تشریح کند.

زندی در ادامه سخنان خود خطاب به مجموعه مدیریت شهری گفت: مدیران شهرداری با تعیین سیاست‌هایی مبنی بر تغییر و جابجایی کدها و در صورت نیاز به افزایش بودجه برای کدی خاص، نسبت به انجام این اقدامات اقدام کنند.

وی با انتقاد از رفتار سلیقه‌ای برخی مدیران مناطق، خواستار تخصیص بودجه بر اساس نیاز واقعی مناطق و نواحی منفصل شهری، بویژه نایسر، برای رفع اولویت‌های آن‌ها شد.

رئیس‌ کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: لایحه متمم بودجه سال 1403 شهرداری سنندج در حال حاضر در مرحله بررسی کارشناسی در کمیسیون بودجه شورای شهر قرار دارد، پس از نهایی شدن در این کمیسیون، به صحن علنی شورا ارسال خواهد شد و در صورت تصویب، جهت تأیید نهایی به هیئت انطباق فرستاده می‌شود.

شناسه خبر 84715