شناسه خبر:84785
1403/4/27 10:53:02

عضو شورای شهر ايلام وضعیت شهرداری ایلام را بحرانی خواند و گفت: شهرداری ایلام از دستگاه‌های اجرایی بیش از ۲ میلیارد تومان طلب دارد که بایستی در اسرع وقت پرداخت شود.

حمید مجیدی عضو شورای شهر ایلام گفت: شهرداری بیش از دو هزار میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلب دارد که از پرداخت آن طفره می روند.

وی افزود: وضعیت شهرداری بحرانی است و اگر دستگاه های اجرایی بدهی خود را پرداخت نکنند بحرانی تر خواهد شد.

عضو شورای شهر ايلام ضمن درخواست از استاندار و معاون عمرانی استاندار نسبت به پرداخت طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی تحت آمر خود گفت: نیاز است تا همکاری و مساعدت لازم جهت خارج شدن شهرداری از شرایط بحرانی را مدنظر قرار دهند.

مجیدی در ادامه گفت: باتوجه به مشکلات عدیده شهرداری درحوزه نقلیه و ماشین‌آلات سنگین که با نظافت شهری مستقیم در ارتباط است، چنانچه که حتی ده درصد از این مطالبه تحقق پیدا کند شهرداري نسبت به بهسازي و نوسازی ماشین آلات سنگین ( جمع آوری زباله) اقدام و برخی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را می‌تواند به اتمام رساند تا مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی ادامه داد: شهرداری ایلام از ۱۵ دستگاه کامیون جمع‌آوری حمل زباله ۸ دستگاه آن خراب بوده که این امر باعث نارضایتی مردم شده است.

مجیدی گفت: شهرداری ایلام تمام توان خود را برای اورهال کردن این دستگاه‌ها  به کار گرفته تا به چرخه خدمت رسانی بازگردند.

عضو شورای اسلامی شهر ایلام در تشریح عملکرد سه ساله این شورا خدمت‌رسانی به مردم را والاترین هدف و وظیفه شورای اسلامی شهر عنوان کرد. 

شناسه خبر 84785