شناسه خبر:84828
1403/4/27 17:07:22
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

ارسال 200 میلیون لیتر انواع سوخت از همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ارسال 200 میلیون لیتر انواع سوخت از همدان خبر داد و گفت: با توجه به کارنامه موفق منطقه همدان در اجرای برنامه‌های مختلف ابلاغی، این‌بار در وسعتی برابر با هزاران کیلومتر، گسترده‌ترین چتر پوشش سوخت‌رسانی توسط جهادگران سوخت‌رسانی منطقه همدان در کشور باز شده است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با بیان اینکه ظرفیت عملیاتی بالا، نیروی انسانی متعهد، موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد و مدیریت کارآمد ازجمله عواملی هستند که منطقه همدان را به قطب تأمین و ارسال محمولات سوختی غرب و شمال غرب کشور تبدیل کرده است، اظهار کرد: از ابتدای تیرماه تا روز 23 ماه جاری از انبارهای نفت نوشیجان ملایر و ایثارگران منطقه همدان انواع سوخت شامل بنزین موتور، نفت سفید، نفتگاز، نفتگاز یورو 4، نفت کوره 380، گاز مایع و jp4 حلب، حدود 200 میلیون لیتر ارسال شده است.

وی با اشاره به شرایط نابرابری میزان تولید و مصرف فرآورده‌های نفتی در کشور و اشتهای سیری‌ناپذیر بخش مصرف حامل‌های انرژی، افزود: منطقه همدان به یکی از تعیین‌کننده‌ترین مراکز تأمین و ارسال محمولات نفتی در کشور بدل شده و درحال حاضر فرآورده‌های نفتی را از مبادی اراک و ماهشهر دریافت کرده و از طرفی سوخت به مقاصد مناطق آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، اردبیل، میاندوآب، کردستان، کرمانشاه و همدان ارسال می‌کنیم.

روستایی ادامه داد: انتقال ایمن میزان انواع سوخت اشاره‌شده توسط حدود 6 هزار و 200 دستگاه نفتکش جاده‌پیما جمعی ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی انجام شده است.

روستایی با بیان اینکه منطقه همدان نقشی بی‌بدیل در حوزه سوخت‌رسانی استراتژیک را ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: چرخ خودروهای سبک و سنگین در شهرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، اردبیل، میاندوآب، سنقر، کرمانشاه، کنگاور، سنندج، بیجار، سقز، بانه، مریوان، دهگلان، دیواندره، همدان، نهاوند، ملایر، رزن، اسدآباد، کبودراهنگ، بهار، زنجان، خدابنده (قیدار) و ناحیه مرکزی تهران بزرگ با بنزین ارسالی از همدان می‌چرخد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان جایگاه این منطقه را با توجه به تعامل سوخت‌رسانی با 11 منطقه کشور، متمایز دانست و اظهار کرد: خود را پای کار خدمت به مردم می‌دانیم و به این تعهد افتخار می‌کنیم.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 84828