شناسه خبر:84846
1403/4/28 13:08:06

رئیس کل دادگستری استان کردستان از تشکیل پرونده قضایی برای متهم یا متهمین قتل ۳ نفر از شهروندان سقزی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسید حسین حسینی روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۸ تیرماه افرادی ناشناس با حمله به منزل شخصی به نام شیخ آزاد، ۲ نفر از ساکنان منزل وی را به قتل می‌رسانند و فرد نامبرده نیز به‌شدت مجروح می‌شود که بر اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌نماید.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: در این خصوص در دادگستری شهرستان سقز پرونده قضائی تشکیل شده و ضاربین شناسایی و دستورات لازم درخصوص پیگیری سریع در راستای بازداشت متهمان و روشن شدن جوانب موضوع صادر شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در ارتباط با حمله مسلحانه بامداد روز پنجشنبه که منجر به کشته شدن سه نفر شد، توضیحاتی ارائه کرد.

جعفر توان اظهار کرد: ساعت حدود یک بامداد روز پنجشنبه در محله تپه مالان سقز و در خانقاه شیخ آزاد شهابی حمله مسلحانه ای انجام گرفت.

وی افزود: در نتیجه این حمله مسلحانه ۲ نفر از دراویش این خانقاه در محل جان باختند و شیخ آزاد شهابی هم زخمی و به بیمارستان سقز منتقل شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: تیم متخصص جراحی به سرعت وارد عمل شدند ولی متاسفانه شیخ آزاد شهابی ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد همان روز در اتاق عمل جان خود را از دست داد.

 

توان یادآور شد: جلسه شورای تامین شهرستان تشکیل و تصمیمات و اقدامات لازم برای دستگیری ضارب یا ضاربان آغاز شد و مراجع قضایی در حال بررسی و تخلیه فیلم‌ دوربین‌های مداربسته موجود در محل حادثه هستند.

شناسه خبر 84846