شناسه خبر:84891
1403/4/30 11:50:25

مدیرکل امور عشایری استان ایلام گفت: از سامانه تحت‌وب مدیریت اطلاعات و خدمات عشایر استان ایلام در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

«محمدجواد خانزادی» در این خصوص اظهار کرد: با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز برنامه‌نویسی شامل Reac، Next.js ‌و PWA نرم‌افزار جامع عشایر با نام عشایرنت طراحی گردیده است. ️

وی افزود: این نرم‌افزار در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و بهتر به عشایر استان به‌صورت آنلاین و زنده تمامی خدمات ارائه شده را رصد و پالایش می‌کند.

‌خانزادی، مهم‌ترین خدمات قابل ارایه در برنامه مذکور را شامل بانک اطلاعاتی جامع برای ثبت و نگهداری اطلاعات اعضای عشایر شامل مشخصات فردی، اطلاعات عمومی، محل سکونت و کوچ، افراد تحت تکفل و غیره، مدیریت هوشمند خدمات از جمله اعطای تسهیلات، سوخت، آرد، پنل خورشیدی و غیره، بانک اطلاعات ماشین‌آلات سازمان، صدور کارت‌های شناسایی و فرم‌های هوشمند جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، مدیریت پروژه‌های عمرانی و گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی، بازدیدها و گزارش عملکرد با ارائه جزئیات دقیق پروژه، ثبت لوکیشن‌های جغرافیایی اسکان خانوارهای عشایر، استقرار سامانه هوش تجاری با هدف طراحی داشبوردها و گزارش‌های تحلیلی از داده‌های ثبت شده جهت دسترسی آسان و تصمیم‌گیری صحیح دانست.

وی اظهار کرد: این سامانه تا پایان تیرماه سال جاری رونمایی خواهد شد و تحول بسیار عظیمی در ارایه خدمات به عشایر استان داده خواهد شد.

عشایر نت اولین سامانه ارائه خدمات به عشایر در کشور بر پایه هوش تجاری است که با مدرن ترین و بروزترین زبان‌های برنامه نویسی طراحی شده است.

شناسه خبر 84891