شناسه خبر:84909
1403/4/30 13:57:16

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: خط‌کشی سه هزار کیلومتر از جاده‌های این استان با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها تا پایان امسال پایان می‌یابد.

سید زاهدین چشمه‌خاور روز شنبه اظهار کرد: برای این میزان خط کشی جاده‌های استان اعتباری بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی افزود: تا کنون عملیات اجرایی هزار کیلومتر از این میزان انجام شده و تا قبل از اربعین سال جاری بخش زیادی از آن نیز تکمیل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محورهای شهرستان ایوان سه راهی زرنه تا انتهای حوزه، خروجی ایوان تا سه راهی زرنه، ایلام - چوار کمربندی شرقی، سه راهی چم آب تا جندالله، ایلام - ملکشاهی - مهران، دهلران - اندیمشک و محور کارزان - لومار - سیروان از جمله محورهای مورد نظر برای اجرای عملیات خط کشی هستند.

چشمه خاور تاکید کرد: در مدت استقرار دولت سیزدهم بیش از ۹۱۵ کیلومتر روکش آسفالت با اعتبار ۳۰ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در استان اجرا شده یا در حال اجراست.

 

وی ادامه داد: برای عملیات خط‌کشی سطح راه‌های استان یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال به طول ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر، نصب ۸۲ هزار عدد انواع تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی به اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال و جانمایی ۶۲ کیلومتر نیوجرسی و باکس بتنی با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در دولت سیزدهم انجام شده یا در حال انجام است.

شناسه خبر 84909