شناسه خبر:84939
1403/4/30 18:28:58

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی از 9 تا 12 مردادماه در همدان خبر داد.

مصطفی ترکمان شنبه 30 تیرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی از 9 تا 12 مردادماه در همدان خبر داد و با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در همدان، اظهار کرد: بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری، کشت گلخانه‌ای و پهپادها در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه با حضور بیش از 70 شرکت و برند معتبر داخلی و نمایندگی‌های خارجی برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌هایی از استان‌هایی همچون خراسان رضوی، تهران، البرز، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، قم و خوزستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی افزون‌‌بر 10 هزار متر مربع برپا می‌شود که یک‌هزار متر آن مسقف است.

وی همچنین گفت: محوری بودن بخش کشاورزی در اقتصاد استان و زودبازده بودن برخی طرح‌های کشاورزی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سطوح ملی را حائز اهمیت می‌کند.

ترکمان افزود: ارتقای بهره‌وری از اهداف بلندمدت برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی کشاورزی است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 84939