شناسه خبر:84952
1403/4/31 14:27:19
نماینده ولی فقیه در کردستان:

ارائه خدمات به آسیب دیدگان افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: قشر آسیب دیده جامعه بیشتر از سایر اقشار نیازمند توجه هستند لذا باید همه ما بویژه نهادهای متولی، خدمت به آنان را افزایش دهند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه به مناسبت هفته بهزیستی در جمع کارکنان و مددکاران این نهاد در استان اظهار کرد: جامعه معلولان و مددجویان یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به شمار می روند که قبل از هر چیز تشنه محبت هستند لذا باید آنان را درک کرد.

وی با اشاره به جامعه هدف بهزیستی بویژه معلولان اظهار داشت: در خدمت رسانی به قشر آسیب‌پذیر جامعه، باید همواره بهره معنوی را در نظر داشته باشید زیرا کسانی که کار سخت تر را انتخاب می کنند شایستگی بیشتری دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه جامعه معلولان با سختی ها و مشکلات زیادی در زندگی و در جامعه مواجه هستند خواستار توجه ویژه تر به این قشر و تلاش برای کم کردن مشکلات آنان و فراهم کردن زمینه حضورشان در اجتماع شد.

مدیرکل سازمان بهزیستی نیز در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ هزار و ۷۶۰ خانوار کردستانی زیرپوشش سازمان بهزیستی استان هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره می‌گیرند.

حسین رسولی افزود: جامعه هدف بهزیستی گسترده است وبطور کلی تمام افراد جامعه به نوعی از خدمات این نهاد حمایتی بهره‌مند هستند و ما برای خدمات رسانی بیشتر بویژه به مددجویان نیازمند کمک و همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف هستیم.

شناسه خبر 84952