شناسه خبر:85011
1403/5/1 14:27:17

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان سنندج گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 195 کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان خط‌کشی شد.

برهان وکیلی روز دوشنبه اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در فصل عمرانی، اقدامات لازم برای آسفالت راه‌های روستایی، روکش و بهسازی آسفالت و خط‌کشی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال آسفالت 15 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سنندج هدف گذاری شده است، افزود: از این میزان چهار کیلومتر انجام شده است و در حال حاضر در سه مقطع از راه‌های اصلی در زمینه روکش آسفالت در حال فعالیت هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان سنندج به انجام 14 کیلومتر روکش آسفالت و تثبیت آن در محور سنندج- مریوان برای ایام اربعین اشاره کرد و گفت: همچنین در راستای ایمن‌سازی مسیرهای اربعین شانه‌سازی ایجاد می‌شود.

وکیلی در ادامه با اشاره به سرویس‌دهی وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به مسافران قطار سنندج گفت: با بررسی و تحلیل آمارهای دریافتی از شرکت‌های حمل‌و‌نقل، حدود 80 درصد از مسافرانی که به مقصد ایستگاه راه آهن سنندج از شهر خارج می‌شوند، تردد خود را با وسیله‌ حمل‌و‌نقل عمومی انجام می‌هند.

شناسه خبر 85011